Verzending & retourneren

LEVERTIJDEN KNAP! HAARSHOP

Wij leveren enkel uit voorraad. Op werkdagen voor 13.00 besteld is morgen in huis. Mocht een product niet voorradig zijn, dan kun je je inschrijven voor een e-mailnotificatie. Je ontvangt dan een e-mail wanneer het product weer voorradig is. Onze bestellingen worden geleverd van dinsdag tot en met zaterdag door onze vervoerder PostNL. Wanneer de levertijd op de website onverhoopt meer dan 2 werkdagen afwijkt van de daadwerkelijke levertijd zullen wij je hierover informeren en ons maximaal inzetten voor de best mogelijke oplossing. Op Nederlandse nationale feestdagen worden er geen bestellingen verstuurd en/of aangeboden.

LEVERING DOOR POSTNL

Nadat een pakket is verzonden ontvang je een track and trace code. De bestelling wordt 1x bij je aangeboden. Ben je niet thuis, dan kan PostNL ervoor kiezen het pakket bij je buren aan te bieden. Je ontvangt in dat geval een notificatie in je brievenbus. Indien PostNL het pakket niet bij de buren aflevert, wordt het pakket bezorgd bij een PostNL afhaalpunt waar het pakket gedurende 7 dagen afgehaald kan worden. Knap! Haarshop kan geen invloed uitoefenen of en bij welke buren je pakket wordt aangeboden. Mocht de bestelling niet afgeleverd of opgehaald worden dan komt het pakket naar KNAP! Haarshop retour. Wij zullen dan contact met je opnemen per e-mail. 

LANGERE LEVERTIJD BIJ HANDMATIGE OVERSCHRIJVING

Betaal je via handmatige overschrijving? Dan kan het tot 2 werkdagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Wij versturen de producten wanneer wij de betaling hebben ontvangen.

VERZENDKOSTEN

Bij bestellingen onder de € 35,- bedragen de verzendkosten in Nederland: € 6,95. Bestellingen worden GRATIS geleverd in Nederland vanaf € 35,-. Het is niet mogelijk een pakket te laten verzenden naar een postbus.

AVONDLEVERING

Wij bieden de mogelijkheid voor consumenten om de bestelling in de avond af te laten leveren. Ideaal dus als je overdag werkt. Hiervoor bedragen de verzendkosten €5,95 bij orders onder de €35. Bij orders boven de €35 is avondlevering gratis. De avondlevering vindt plaats van maandag tot en met vrijdag. Als je op vrijdag kiest voor avondlevering zal de avondlevering op maandag plaatsvinden. De bestelling wordt 1x bij je aangeboden. Ben je niet thuis, dan kan DHL ervoor kiezen het pakket bij je buren aan te bieden. Je ontvangt in dat geval een notificatie in je brievenbus. Indien DHL het pakket niet bij de buren aflevert wordt het pakket bezorgd bij een DHL Afhaalpunt waar het pakket gedurende 7 dagen afgehaald kan worden. knaphaarshop.nl kan geen invloed uitoefenen of en bij welke buren je pakket wordt aangeboden. Mocht de bestelling niet afgeleverd of opgehaald worden dan komt het pakket naar knaphaarshop.nl retour. Wij zullen dan contact met je opnemen per e-mail. 

LEVERING BIJ EEN POSTNL SERVICEPUNT

Wanneer je bij het afronden van jouw bestelling je gegevens hebt ingevuld kun je een keus maken uit de dichtstbijzijnde afhaalpunten. Wanneer je je postcode opgeeft verschijnt er een mogelijkheid om de dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt bij je in de buurt te kiezen. Dit geldt alleen voor Nederland. Je krijgt een bericht wanneer het pakket is aangekomen bij het afhaalpunt, zodat je het op het gewenste tijdstip kan ophalen. Je hoeft dus niet meer thuis te wachten! Het pakket zal 5 werkdagen blijven liggen. Indien je het niet binnen 5 werkdagen afhaalt, wordt het pakket teruggestuurd naar KNAP! Haarshop. Wanneer dit voorkomt, neem dan contact op met onze klantenservice voor een gepaste oplossing. Dit kan via info@knaphaarshop.nl of telefonisch via +31 (040) 304 16 40. De kosten voor levering bij een PostNL Servicepunt in Nederland zijn €6,95. Bij bestellingen vanaf €35 is er gratis verzending.

AFHALEN

Kom je liever zelf jouw bestelling ophalen? Dat kan! Je vindt ons afhaalpunt in Veldhoven. Het adres is Kromstraat 13G, 5504 BA Veldhoven. Tot ziens in onze shop!

RETOURNEREN OF RUILEN

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden het product te retourneren, zolang het product ongeopend en ongebruikt is. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de leverdatum. 

Let op! Voor het beoordelen van verbruiks- en/of hygiëne producten en tools (zoals shampoo, huidverzorging, make-up, tanning, stylingproducten/tools etc.) is het niet toegestaan om de verpakking te openen en/of het product te gebruiken. Het uitgangspunt hierbij is dat de klant het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij/zij dat in de winkel zou mogen doen. De klant is aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan die verder gaat dan toegestaan. Indien je een hygiëne product retourneert wordt er een waardevermindering van 100% toegepast.

RETOURNEREN

  • Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je binnen 14 dagen een bericht te sturen dat je het product retour wil sturen.
  • De consument is verplicht om het product binnen 14 dagen na het kenbaar maken van zijn herroepingsrecht te retourneren aan KNAP! Haarshop, bij gebreke waarvan zijn herroepingsrecht komt te vervallen.
  • Indien het pakket wordt geretourneerd hebben wij een ingevuld retourformulier nodig om de retour te verwerken. Het formulier dient aanwezig te zijn in je pakket, je kan hiervoor gebruikmaken van het retourformulier
  • Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.
  • Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@knaphaarshop.nl of bel naar +31 (040) 304 16 40 en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. We raden aan om het verzendbewijs goed te bewaren. Betreft het garantie, dan sturen wij je een retourlabel nadat het defect is gemeld.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Vergoeding van de bezorgkosten: indien de consument tijdig van zijn herroepingsrecht gebruik heeft gemaakt en als gevolg daarvan tijdig de volledige bestelling aan KNAP! heeft geretourneerd, dan zal KNAP! de door de consument betaalde verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de tijdig en volledig geretourneerde bestelling aan de consument terugbetalen.
  • De kosten voor bezorgen komen slechts voor rekening van KNAP! voor zover de volledige bestelling wordt geretourneerd.
  • Vergoeding van de retourneringskosten: indien de consument een beroep doet op zijn herroepingsrecht en de volledige bestelling tijdig retourneert, dan komen de kosten voor het retourneren van de volledige bestelling voor rekening van de consument. 
  • Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
  • Indien je hebt gekozen voor Afterpay, dien je zelf aan hen te melden dat je het pakket retour hebt gestuurd om eventuele betalingsherinneringen te voorkomen. Wanneer wij jouw pakket retour hebben ontvangen zullen wij dit direct doorgeven aan Afterpay.
  • De terugbetaling zal plaatsvinden wanneer wij de goederen hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat de producten retour zijn gezonden.

Onze contactgegevens zijn:

KNAPHaarshop.nl
Kromstraat 13G
5504 BA, Veldhoven
Nederland

Telefoonnummer: +31 (040) 304 16 40
E-mailadres: info@knaphaarshop.nl 

GARANTIES

Indien het artikel door jou beschadigd is ontvangen of gebreken vertoont binnen de verwachte levensduur van het artikel, kun je gebruikmaken van onze garantieregeling. Stuur hiervoor een mail naar info@knaphaarshop.nl. Vermeld altijd uw bestelnummer, het product en wat er mis is met het product. 

Wij hanteren de wettelijk bepaalde garantievoorwaarden. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie wordt ook als non-conformiteit beschreven. De termijn van de wettelijke garantie wordt bepaald door de verwachte levensduur.