Bestellen & betalen

Ben je op zoek naar haar- en/of tanningproducten? Heb je al een collectie aangelegd in onze webshop? Of misschien heb je zelfs al een winkelmandje gevuld met de items die jouw interesse hebben gewekt? Wat de situatie ook is, het betalen van je bestelling kan op verschillende manieren. Tijdens het bestelproces krijg je namelijk de mogelijkheid om de betaalmethode te kiezen die het beste bij jou past. Zo zorgen we ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en jij binnen no time aan de slag kunt met jouw nieuwe haar- en/of tanningproducten.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je al weet wat je graag wilt bestellen, druk dan gewoon op de knop 'in winkelwagen' op de productpagina. Of als je liever zoekt, klik dan op het icoon met een winkelwagentje op de zoekpagina. Ben je klaar met het vullen van je virtuele winkelkarretje? Klik dan op afrekenen en vul alle vereiste informatie in, inclusief verzend- en betaalgegevens. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, gaan wij direct aan de slag om deze voor jou klaar te maken en zo snel mogelijk naar je toe te sturen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer je een bestelling plaatst met een totaalbedrag van boven de €35,-, zal deze kosteloos bij jou thuis worden bezorgd. Maar als het bedrag in jouw winkelmandje minder is dan €35,-, brengen wij €6,95 in rekening voor de verzendkosten. Let op: dit bedrag verandert niet, ongeacht de grootte van het pakket of het gewicht van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Kom je liever zelf jouw bestelling ophalen? Dat kan! Je vindt ons afhaalpunt in Veldhoven. Het adres is Kromstraat 13G, 5504 BA Veldhoven. Tot ziens in onze shop!

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit heeft te maken met de snelle verwerking van ons team. Na het plaatsen van je bestelling wordt deze doorgaans binnen 60 minuten ingepakt en gereedgemaakt voor verzending. Hierdoor is het niet langer mogelijk om de bestelling aan te passen of te annuleren. Mocht je het toch willen proberen, neem dan contact op met onze klantenservice via 040 - 304 16 40 of info@knaphaarshop.nl

Betalen

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Om tegemoet te komen aan jouw behoeften, streven we er constant naar om ons betaalmethoden assortiment uit te breiden. Onze website maakt gebruik van een extra beveiligde verbinding tijdens alle online betalingen, met als doel het beschermen van jouw persoonlijke gegevens. Momenteel kun je bij KNAP! Haarshop op verschillende manieren betalen:

  1. iDEAL is waarschijnlijk de bekendste en meest betrouwbare betaalmethode die momenteel beschikbaar is. Dankzij de eenvoudige gebruikersinterface verloopt de betaling snel en gemakkelijk. Je kunt betalen via de online bankomgeving of door gebruik te maken van de bankieren app op je telefoon. Het gebruik van iDEAL bij KNAP! Haarshop is overigens volledig kosteloos.
  2. Naast iDEAL bieden wij ook creditcard betalingen aan als betaaloptie op knaphaarshop.nl. Hierbij accepteren we de drie meest gangbare creditcards: Mastercard, Visa en American Express. Het betalen met een creditcard brengt geen extra kosten met zich mee en biedt bovendien allerlei verzekeringsvoordelen die zijn gekoppeld aan jouw specifieke creditcardmaatschappij.
  3. Met KLARNA krijg je de mogelijkheid om achteraf voor je bestelling te betalen. Zodra je jouw product(en) hebt ontvangen, kun je op een eenvoudige manier via KLARNA jouw aankoop afrekenen.

Wij hopen dat deze diverse betaalopties voldoen aan jouw wensen en verwachtingen. Bij KNAP! Haarshop streven we er altijd naar om jou de beste service te bieden, dus mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Krijg ik bevestiging van mijn betaling?

De manier waarop je een bevestiging van jouw betaling ontvangt is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Betaal je met iDeal, dan zie je de bevestiging gelijk na het betalen in de betaalomgeving van je bank.

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Na het versturen van een bestelling sturen we je automatisch een factuur. Is er iets misgegaan en heb je geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van KNAP! Haarshop.

Heb jij nog andere vragen over jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via 040 - 304 16 40 of info@knaphaarshop.nl