Retourneren of ruilen
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden het product te retourneren, zolang het product ongeopend en ongebruikt is. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de leverdatum.
Let op! Voor het beoordelen van verbruiks- en/of hygiëne producten en tools (zoals shampoo, huidverzorging, make-up, tanning, stylingproducten/tools etc.) is het niet toegestaan om de verpakking te openen en/of het product te gebruiken. Het uitgangspunt hierbij is dat de klant het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij/zij dat in de winkel zou mogen doen. De klant is aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan die verder gaat dan toegestaan. Indien je een hygiëne product retourneert wordt er een waardevermindering van 100% toegepast
Retourneren
-
- Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je: binnen 14 dagen een bericht te sturen dat je het product retour wil sturen.
- De consument is verplicht om het product binnen 14 dagen na het kenbaar maken van zijn herroepingsrecht te retourneren aan KNAP! Haarshop, bij gebreke waarvan zijn herroepingsrecht komt te vervallen.
- Indien het pakket wordt geretourneerd hebben wij een ingevuld retourformulier nodig om de retour te verwerken. Het formulier dient aanwezig te zijn in je pakket, je kan hiervoor gebruikmaken van het retourformulier.
- Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.
- Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@knaphaarshop.nl of bel naar +31 (0) 614338565 en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. We raden aan om het verzendbewijs goed te bewaren. Betreft het garantie, dan sturen wij je een retourlabel nadat het defect is gemeld.
- Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
- Vergoeding van de bezorgkosten: indien de consument tijdig van zijn herroepingsrecht gebruik heeft gemaakt en als gevolg daarvan tijdig de volledige bestelling aan KNAP! heeft geretourneerd, dan zal KNAP! eventuele door de consument betaalde verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de tijdig en volledig geretourneerde bestelling aan de consument terugbetalen.
- De kosten voor bezorgen komen slechts voor rekening van KNAP! voor zover de volledige bestelling wordt geretourneerd.
- Vergoeding van de retourneringskosten: indien de consument een beroep doet op zijn herroepingsrecht en de volledige bestelling tijdig retourneert, dan komen de kosten voor het retourneren van de volledige bestelling voor rekening van de consument.
- Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
- Indien je hebt gekozen voor Afterpay, dien je zelf aan hen te melden dat je het pakket retour hebt gestuurd om eventuele betalingsherinneringen te voorkomen. Wanneer wij jouw pakket retour hebben ontvangen zullen wij dit direct doorgeven aan Afterpay.
- De terugbetaling zal plaats vinden wanneer wij de goederen hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat de producten retour zijn gezonden.
Onze contactgegevens zijn:
KNAPHaarshop.nl
Kromstraat 13G
5504 BA, Veldhoven
Nederland
Telefoonnummer: +31 (0) 614338565
E-mailadres: info@knaphaarshop.nl
Garanties
Indien het artikel door jou beschadigd is ontvangen of gebreken vertoont binnen de verwachte levensduur van het artikel, kun je gebruik maken van onze garantieregeling. Stuur hiervoor een mail naar info@knaphaarshop.nl. Vermeld altijd jouw bestelnummer, het product en wat er mis is met het product.
Wij hanteren de wettelijk bepaalde garantievoorwaarden. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie word ook als non-conformiteit beschreven. Het termijn van de wettelijke garantie word bepaald door de verwachte levensduur.